2010. október 31., vasárnap

Loppis/Duri

Ha szombat, akkor loppis. Anyának legalábbis. Nekem nincs mindig kedvem elmenni. Túl nagy a tömeg és rossz a levegő. Anya meg mindig leragad valahol. Tegnap éppen kedvet kaptam. Nincs egy rongyom, amit fölvegyek, ezért kénytelen voltam újítani (na azért ezt ne vegyétek komolyan!).  Aki keres , az talál. Így egy jó pulcsival meg egy dögös polóval jöttem haza, mindezt nagyon olcsón.  A pulcsi 30kr volt, a póló 15kr. (1kr kb 30ft)
Csináltunk egy kis divatbemutatót itthon, majd jönnek a képek.

Om det är lördag så är det loppis, i alla fall för Mamma. Jag har inte alltid lust att gå. Det är så mycket folk och det är varmt. Men igår följde jag med Mamma. Jag hade inget att ha på mig så jag var tvungen att köpa lite nya saker. (Ta inte det här på allvar!).  Om man letar, så hittar man. Så jag kom hem med en fin tröja och en snygg topp. Tröjan kostade 30kr, toppen kostade 15kr. (1kr Ca 30ft)
Vi gjorde en modeshow här hemma så bilderna kommer snart.


A mai nap szava/Dagens ordEn tröja,-or = pulóver,-ek 

A mai nap képei/Dagens bilder

A mai nap száma/Dagens låt:

2 megjegyzés: